Regulamin Konkursu Fotograficznego
„MOJA GMINA W OBIEKTYWIE”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju i Promocji Wsi Drzeniów
-
Zasady Konkursu określa niniejszy regulamin, który wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
-
Dostarczenie lub przesłanie zdjęć na konkurs wraz z oświadczeniem jest równoznaczne z poddaniem się uczestnika procedurze regulaminowej konkursu.
-
Konkurs jest otwarty dla wszystkich fotografujących
-
Konkurs trwa do 15 września 2009 roku.
2. ZDJĘCIA
-
Każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie 3 fotografie.
-
Fotografie mogą być zarówno w poziomie jak i w pionie, kolorowe, czarno-białe i w sepii, wydrukowane na papierze fotograficznym.
-
Z konkursu wyłącza się prace uprzednio nagradzane lub wystawiane.
-
Termin zgłaszania zdjęć mija 15 września 2009 r. Za datę zgłoszenia uważa się datę wpłynięcia pracy konkursowej do siedziby Organizatora.
-
Zgłaszane do konkursu fotografie należy opisać na odwrocie:
tytuł konkursu, tytuł zdjęcia, imię, nazwisko, wiek, adres, telefon lub e-mail autora zdjęć.
-
Organizator Konkursu informuje uczestników Konkursu, iż ich dane osobowe będą przechowywane i przetwarzane na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez uczestnika Konkursu zgody, w siedzibie Organizatora, wyłącznie w związku z wykonaniem postanowień niniejszego Regulaminu. Każdy z uczestników ma prawo do wglądu swoich danych oraz ich poprawiania
-
Fotografie należy składać bezpośrednio lub przesyłać na adres:
Stowarzyszenie na Rzecz rozwoju i Promocji Wsi Drzeniów
Drzeniów 22
68-300 Lubsko
Z dopiskiem: konkurs fotograficzny „Moja gmina w obiektywie”.
-
Wraz z przekazaniem fotografii należy przekazać podpisane oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego regulaminu.
-
Oceny fotografii oraz przyznania nagród dokona Jury Konkursu w składzie:
-
Wójt gminy Tuplice
-
Prezes Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju i Promocji wsi Drzeniów
-
Sekretarz Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju i Promocji Wsi Drzeniów
-
Pracownik Wydziału ds. promocji gminy Tuplice
3. HARMONOGRAM KONKURSU
-
-
Nadsyłanie prac do 15 września 2009 r.
-
Ocena jury do 30 września 2009 r.
-
Zawiadomienie o werdykcie jury do 15 października 2009r.
-
Wystawa pokonkursowa prac 20 października 2009r.-10 grudnia 2009 r.
-
4. NAGRODY
-
Laureat pierwszego miejsca w konkursie otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 150zł.
-
Laureat drugiego miejsca w konkursie otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 100zł.
-
Laureat trzeciego miejsca w konkursie otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 70zł.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do nieprzyznania pierwszego miejsca w przypadku niskiego poziomu zdjęć nadesłanych na konkurs.
-
Laureaci zostaną powiadomieni przez Organizatora drogą e-mailową lub listowną.
5. PUBLIKOWANIE ZDJĘĆ
-
Zgłoszenie zdjęć do konkursu oznacza wyrażenie zgody na jego nieodpłatne wykorzystywanie do promocji Gminy Tuplice. Organizator zastrzega sobie prawo do publikowania fotografii zgłoszonych do konkursu, umieszczania ich na stronach internetowych, w mediach i wykorzystania ich w innej formie podając dane autora (imię i nazwisko).
-
Zdjęcia reprezentujące wysoki poziom techniczny i merytoryczny zostaną po zakończeniu konkursu umieszczone w gminnej bazie fotograficznej. Zdjęcia te będą elementem promującym gminę Tuplice i będą wykorzystywane przez Stowarzyszenie do celów promocyjnych. Także i w tym przypadku fotografie będą opisane nazwiskami autorów.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Zgłoszenie fotografii do konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego regulaminu i oświadczeniem, że fotografie z złożone na konkurs zostały wykonane osobiście, a w przypadku portretów uzyskano zgodę na rozpowszechnianie wizerunku osób portretowanych.
-
Fotografie zgłoszone do konkursu nie będą zwracane i pozostaną w zbiorach Stowarzyszenia.
-
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane opublikowaniem nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach sporządzonych przez Uczestników.
-
Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla Uczestników
-
Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu należy do Organizatora.
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
-
Załącznik:
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Organizatora Konkursu Fotograficznego „Moja gmina w obiektywie” ,w celach wynikających z regulaminu tego Konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami). Poprzez wysłanie zdjęć na Konkurs nieodpłatnie przenoszę na Organizatora wszelkie autorskie prawa majątkowe do nich, na wszystkich polach eksploatacji, o których mowa w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Z 2000 r., Nr 80, poz. 904 z późn. zmianami).”
-
Osoby niepełnoletnie dołączają w zaklejonej kopercie pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na udział w Konkursie. Jednocześnie rodzice lub opiekunowie podpisują, wraz z biorącym udział w Konkursie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7a
-